Časté dotazy
Jak můžu změnit, upravit nebo přidat další potisk?
- Chci přidat další tisk na tričko (doplnit jméno pod hotový potisk, doplnit motiv na záda, obrázek do rohu trička…).
- Chci potisk místo dopředu umístit na záda.
- Chci upravit stávající obrázek, změnit barvu textu nebo části obrázku (např. součástí potisku je text „nejlepší včelař“, chci změnu na „včelařka“, „entomoložka“…).
- Mám vlastní fotku nebo obrázek a chci z něj odstranit pozadí.
- Nevím, jestli je můj nahraný obrázek v dostatečné kvalitě pro tisk.
Ve všech případech stačí tričko vložit do košíku tak, jak je v nabídce, nebo jak bylo navrženo v tvořiči a následně vybrat jednu z možností:
- úpravu grafiky za 80,- Kč (změna barvy potisku/textu, změna textu, fontu, atd.)
- odebrání pozadí za 80,- Kč
- kontrola kvality grafiky za 50,- Kč (v případě nahrávání vlastní fotky nebo obrázku)
Bude černý nápis na tričku bílý, když změním barvu trička na černé?
Nápisy tiskneme inverzně, tzn., že na bílé tričko bude natištěn černě a na černé bíle.
Problém může být u potisku hrnků, polštářů, funkčních triček apod. Sublimačním tiskem netiskneme bílou barvu, bílý motiv i na barevný hrnek vytiskneme černě.
Problematický bude i tisk fotky, nebo světlého obrázku sublimací např. na barevné funkční tričko nebo hrnek. Bílá barva se nevytiskne a ve světlých místech potisku bude prosvítat barva podkladu.
Je možné motiv vytisknout místo trička třeba na mikinu nebo na hrnek?
Ano, stačí vedle vybraného motivu na tričku nad výběrem barev kliknout na možnost “vybrat jiný podklad” a zvolit požadovaný podklad. Motiv se na něj automaticky přenese. Prosím dávej pozor, abys při změně na jinou barvu podkladu vybral/a takovou, na které bude obrázek vidět. Některé odstíny triček jsou hodně tmavé a černý tisk je na nich hůře viditelný.
Nejde mi změnit podklad, na který chci vybraný obrázek potisknout
Pokud není u obrázku, který se Vám líbí, nabídka na změnu podkladu nebo barvy, je možné ho zakoupit pouze takový, jako je v nabídce.
Je moje grafika dostatečně kvalitní?
Rozlišení u obrázků, které nahráváš do tvořiče, kontroluje systém sám a nedovolí ti je zvětšit na větší velikost, než by vypadalo po vytištění pěkně.
Pokud máš stále pochybnosti, přidej si v košíku položku Kontrola kvality grafiky za 50 Kč. Grafik pak grafiku zkontroluje a v případě, že bude něco potřeba doupravit, se ti ozve.
Motivy z naší nabídky hotových produktů už jsou zkontrolované.
V jaké kvalitě, formátu můžu grafiku nahrát?
Systém umožňuje nahrávat obrázky v PNG (ideálně s průhledným pozadím) nebo JPG. Rozlišení stačí do cca 2000x2000 px. Maximální velikost souboru je 8 MB.
Obecně platí, že pokud obrázek zvětšíš na velikost A4, musí být ostrý, nerozpixelovaný.
Jak odstraním pozadí ze své fotky nebo obrázku?
Pokud jde o jednoduché jednobarevné pozadí, tak v košíku zvol položku Úprava grafiky za 80 Kč.
Pokud jde o složité pozadí, například trávu a stromy v pozadí fotky, tak v košíku zvol Odebrání pozadí z fotek za 180 Kč.
V obou případech se na obrázek podívá náš grafik a pošle ti po úpravě náhled s upravenou fotkou.
Kdy je potřeba zvolit kontrolu grafiky?
Kontrola grafiky není nutná v případě, že jste si vybrali produkt z naší nabídky. Jestli nahráváte vlastní obrázek, fotku a nejste si jisti jeho kvalitou, po vložení do košíku zaškrtněte úpravu grafiky. Na vstupu zkontrolujeme.
Kde najdu tabulku velikostí?
Najdeš ji u každého produktu. Je umístěna pod nabízenými velikostmi. Stačí kliknout na odkaz tabulka velikostí.
Kolik stojí poštovné a jak můžu objednávku zaplatit?
Cena za dodání nebo osobní vyzvednutí se pohybuje od 19 do 139 Kč. Při nákupu nad 1600 Kč je poštovné zdarma. Více zjistíš na stránce dopravy a platby.
Za jak dlouho zboží dostanu?
U většiny produktů je doba dodání k tobě domů 2-5 dnů. Dostupnost konkrétního produktu zjistíš při objednávání (informace je uvedena u každé velikosti a barvy). Když je u velikosti zeleně napsané 1 den znamená to, že následující pracovní den zboží odešleme.
Doba dodání je orientační. Po odevzdání zásilky dopravci už dobu dodání nemůžeme ovlivnit. Je třeba počítat s tím, že zboží po expedici může dorazit už druhý den, ale také za 2-3 dny. Přibližné datum dodání můžeš najít po rozkliknutí možnosti sledovat stav objednávky. Proklik najdeš v emailu o potvrzení objednávky, který ti odešleme hned po objednání.
Proč požadujeme zálohu u objednávek nad 2000 Kč?
Důvod je podobný jako u ověření objednávek. Protože všechna trička potiskujeme až na základě objednávky od zákazníka a nevyzvedneš si je, zůstanou nevyužitá. Uhrazení zálohy je způsob, jak zmírnit pravděpodobnost nevyzvednutí zakázek.
Proč některé objednávky ověřujeme?
Všechna trička potiskujeme až na základě objednávky od zákazníka, nemáme skladem předem potištěná trička, jelikož to při množství motivů v naší nabídce není reálné. Proto namátkově ověřujeme objednávky, ať už z důvodu většího množství položek v objednávce, nebo třeba v případě dodání vlastního motivu od zákazníka. Pro trička, která na zakázku potiskneme a zůstanou nevyzvednutá potom nemáme žádné využití. Ověřování je tedy způsob, jak zmírnit pravděpodobnost nevyzvednutí zakázek.
Jak poznám, v jakém stavu je moje objednávka?
V potvrzení o přijetí objednávky, které obdržíš na email je odkaz na sledování objednávky (proklik přes možnost “sledovat stav objednávky”). Pokud dojde ke zpoždění odeslání objednávky, budeš informován/a emailem.
Zboží mám zítra obdržet, ale ve sledování objednávky vidím, že je stále připraveno k tisku.
Pokud má být objednávka v aktuální den odeslána, ale zobrazuje se teprve jako připravena k tisku, je to v pořádku. Tiskneme v průběhu celého dne a ještě stihneme předat dopravcům, kteří přijíždějí obvykle až v odpoledních hodinách. Dopravci jsou takto stále schopni zásilku doručit následující den.
Nepřišla mi faktura, kde ji najdu?
Faktury posíláme v elektronické podobě jako přílohy e-mailů o zaplacení, expedici objednávky nebo při připravení k osobnímu odběru. Fakturu si také můžeš stáhnout ve sledování objednávky (proklik najdeš v e-mailech).
Pokud faktura nepřišla, napiš nám o ni na info@t-shock.eu. Do e-mailu připiš číslo objednávky.
Máte kamenný obchod?
Jsme internetový obchod. Máme pouze sídlo, výrobu a výdejnu pod jednou střechou v Brně na Cejlu 76.
Tady si můžeš vyzvednou svou objednávku, případně přijít vyřešit reklamaci, nebo si prohlédnout např. barvu nebo velikost triček ještě před tiskem.
Pro objednání využij náš web, protože potištěné věci nedržíme skladem, ale tiskneme je až po objednání.
Jakou technologií potiskujete trička? Je potisk kvalitní a nesepere se? Jak dlouho vydrží?
Trička potiskujeme technologií digitálního inkoustového tisku (DTG) nebo digitálního transferu (DTF). Při odběru nad 20 kusů triček se stejným potiskem používáme také sítotisk. Potisk vydrží obvykle alespoň 30 vyprání, je však nutné dodržovat pokyny z letáku, který obdržíš v objednávce. Sítotisk vydrží ještě více.
Na hrnky, polštáře a další podklady tiskneme sublimací.
Jak se starat o tričko nebo hrnek s potiskem, aby mi vydržel co nejdéle?
Bavlněný textil per naruby při 30°C, žehli z rubu a nesuš v sušičce.
Při dodání může být kolem potisku např. světlejší čtverec, nebo flíčky. Tyto anomálie po vyprání zmizí.
Funkční trička per na 40°C, nežehli a nečisti chemicky.
Hrnky s potiskem můžeš mýt v myčce, při ručním mytí nepoužívej drátěnku.
Můžu tričko reklamovat v případě vady?
Jestli není dodané zboží v bezvadném stavu, vyplň reklamační formlulář na našem webu, tričko zabal a pošli zpět na adresu T-shock s.r.o., Cejl 76, 602 00 Brno.
Fakturu nemusíš přikládat, všechny informace máme uložené v systému.
Záruka zboží je stanovena na 2 roky, výměna je možná jen u nenošeného textilu (u spodního prádla výměna možná není).
Jsme zakázková výroba, vše tiskneme až po objednání zákazníkem, přesto výměnu velikostí uznáváme u textilu s naším hotovým motivem (ne vlastním).
Lze vyměnit velikost?
I když všechny produkty tiskneme až po objednání zákazníkem, většinu výměn velikostí uznáváme u textilu s naším hotovým motivem (ne vlastním).
Postup je stejný jako u reklamace. Do reklamačního formluláře napiš, za jakou velikost chceš vyměnit.
Je možná pouze výměna velikosti, ne typu, barvy nebo motivu. Spodní prádlo není možné z hygienických důvodů vyměnit.
Jak můžu změnit, upravit nebo přidat další potisk?
Například:
- chci přidat další tisk na tričko (doplnit jméno pod hotový potisk, doplnit motiv na záda, obrázek do rohu trička apod.)
- chci potisk místo dopředu umístit na záda
- chci upravit stávající obrázek, změnit barvu textu nebo části obrázku (např. součástí potisku je text „nejlepší včelař“, chci změnu na „včelařka“, „entomoložka“ apod.)
Ve všech případech stačí tričko vložit do košíku tak, jak je v nabídce, nebo jak bylo navrženo v tvořiči a následně vybrat v košíku Úpravu grafiky za 80 Kč a do políčka, které se objeví dopsat, jakou úpravu požaduješ.
Bude černý nápis na tričku bílý, když změním barvu trička na černé?
Nápisy tiskneme inverzně, tzn., že na bílé tričko bude natištěn černě a na černé bíle. Ideální je napsat do poznámky v objednávce, že požadujete inverzní barvu tisku. Nebudeme Vás pak na vstupu s tímto dotazem kontaktovat.
Problém může být u potisku hrnků, polštářů, funkčních triček apod. Sublimačním tiskem netiskneme bílou barvu, bílý motiv i na barevný hrnek vytiskneme černě.
Problematický bude i tisk fotky, nebo světlého obrázku sublimací např. na barevné funkční tričko nebo hrnek. Bílá barva se nevytiskne a ve světlých místech potisku bude prosvítat barva podkladu.